Wednesday, January 11, 2012

dairyku...

kena gak luah...


Napa aku buat blog nie?
sejujurnya first sebab aku berminat bca info
yang begitu menarik leh dikongsi bersama-sama.
semua nie atas jasa sahabat yang amat aku sayangi
http://anahiettahafibs.blogspot.com/
thanks frend love u so much..

second..sebab aku seorang yang tidak banyak  ceta
dan sukar berkomunikasi ngan semua orang..kecuali  ngan afibs
(camtulah kritikan yang ag dengar setakat nie)
alhamdulilah dah ada perkembangan..

third..aku sukar meluah ngan orang apa yang aku suka..
dlm blog nie..aku leh share apapun..
mungkin rmai yang menyampah bca blog aku nie..hehhee
tapi sesungguhnya aku ikhlas berkawan..


tak tahu nak kata apa lagi..semoga hari2 mendatang kan ada nur yang menyinari
jalan hidupku.. mari kita saling berdoa dan saling mengingati
life is short make its sweet...(^_^)

No comments:

Post a Comment